Makro, mając świadomość, iż jakość finalnego produktu, oferowanego do sprzedaży, jest uzależniona od wielu czynników, to jest: jakości surowców, warunków produkcji, warunków dystrybucji, wiedzy i zachowań każdego, dzięki któremu mamy produkty na półce, współpracuje jedynie z wiarygodnymi dostawcami.
Marki własne MAKRO
Wszyscy dostawcy produktów marki własnej MAKRO muszą posiadać certyfikat potwierdzający wprowadzenie jednego z systemów zarządzania jakością uznawanych przez organizację GFSI tzn.: IFS, BRC, FSSC 22000 lub Global Gap (w zależności od typu działalności). Dla produktów nieżywnościowych akceptujemy także ISO 9001. W przypadku braku takiego certyfikatu dostawca musi przejść audyt z wynikiem pozytywnym.
Marki dostawców
Ponadto wszyscy dostawcy produktów ultra świeżych, również sprzedawanych pod marką dostawcy, tj.: ryby i owoce morza, mięso, owoce i warzywa, muszą posiadać przynajmniej jeden z wyżej wymienionych certyfikatów lub wyrazić zgodę na coroczną kontrolę warunków produkcji w swoim przedsiębiorstwie.
Więcej o zrównoważonym rozwoju
Kontrola jakości
Zadowolenie klienta oraz najwyższa jakość produktów to nasz priorytet, dlatego zanim artykuły trafią do hal poddawane są rygorystycznej kontroli jakości w Magazynach Centralnych.
Celem tej Polityki jest zwiększenie prozdrowotnych działań i zwiększenie, w asortymencie Makro, ilości produktów marki własnej o zmienionym składzie tak, aby zapobiegać chorobom cywilizacyjnym.
Firmy gastronomiczne chcą, aby ich klienci cieszyli się kulinarnymi przysmakami aż do ostatniego kęsa - doskonale o tym wiemy. A ponieważ wysoko cenimy produkty spożywcze, pragniemy, aby tak samo cenili je nasi klienci.
Jako specjaliści w sprzedaży hurtowej musimy spełniać wysokie standardy jakości i higieny, jakich oczekują nasi klienci, a jednocześnie dążymy do zmniejszenia naszego wpływu na środowisko.