Kraków - Zakopiańska
KATALOGI I GAZETKI
Zobacz więcej
10
15
Dodatkowe pytania
Aplikacja MAKRO oferuje dostęp do wybranych nowości z oferty, aktualnych gazetek promocyjnych z ofertą alkoholi oraz ofert specjalnych dostępnych tylko dla posiadaczy aplikacji. Aplikacja umożliwia korzystanie z Wirtualnej karty Klienta, zamiast tradycyjnej wersji plastikowej, oraz funkcjonalności Listy zakupowej co pozwala na przygotowanie się do zakupów w hali w dowolnym miejscu i czasie. Posiadacze aplikacji mogą w wygodny i szybki sposób sprawdzić, gdzie znajduje się najbliższa hala MAKRO w okolicy oraz wyznaczyć trasę dojazdu.
Atutem aplikacji jest brak konieczność posiadania dodatkowego konta, wystarczy tylko numer NIP prowadzonej działalności gospodarczej oraz numer karty Klienta, w dwu stopniowym etapie logowania:
- Numer NIP należy wpisać w polu Podaj numer NIP, w postaci ciągu znaków bez spacji (np. 1231231231 – ekran 1).
- Numer karty Klienta należy wpisać w polu Podaj numer karty, w postaci ciągu znaków bez spacji (np. dla poniższego przykładowego numeru karty Klienta: 888888888888 – ekran 2).
Nowa karta Klienta MAKRO
Zgodnie z obowiązującym prawem sprzedaż alkoholu na koncesję w centrach zaopatrzenia hurtowego MAKRO może odbywać się tylko po okazaniu:
• Jednorazowo - zezwolenia - koncesji detalicznej na sprzedaż napojów alkoholowych, wydawanej na czas nie krótszy niż 4 lata, a w przypadku alkoholi przeznaczonych do spożycia poza miejscem sprzedaży - nie krótszy niż 2 lata. Nr koncesji wraz z datą ważności jest wpisywany do naszego systemu w związku z czym przed upłynięciem czasu obowiązywania koncesji, Klient powinien dostarczyć nowe zezwolenie. Niedostarczenie tego dokumentu uniemożliwi nam niestety sprzedawanie alkoholu po koncesyjnej (niższej) cenie.
• Trzykrotnie w ciągu roku, tj. do 31 stycznia, do 31 maja i do 30 września (termin o jeden dzień wcześniejszy ze względu na konieczność wprowadzenia danych do systemu komputerowego) - zaświadczenia wydanego przez gminę o dokonanych wpłatach za korzystanie z zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych. Bez tych potwierdzeń nie możemy sprzedawać alkoholu na koncesję. Proszę zwrócić uwagę , że zgodnie z ustawą, bankowe potwierdzenie przelewu nie jest dokumentem potwierdzającym dokonanie opłaty.
Stosowne dokumenty należy okazać w Dziale Obsługi Klienta.
• Jednorazowo - zezwolenia - koncesji detalicznej na sprzedaż napojów alkoholowych, wydawanej na czas nie krótszy niż 4 lata, a w przypadku alkoholi przeznaczonych do spożycia poza miejscem sprzedaży - nie krótszy niż 2 lata. Nr koncesji wraz z datą ważności jest wpisywany do naszego systemu w związku z czym przed upłynięciem czasu obowiązywania koncesji, Klient powinien dostarczyć nowe zezwolenie. Niedostarczenie tego dokumentu uniemożliwi nam niestety sprzedawanie alkoholu po koncesyjnej (niższej) cenie.
• Trzykrotnie w ciągu roku, tj. do 31 stycznia, do 31 maja i do 30 września (termin o jeden dzień wcześniejszy ze względu na konieczność wprowadzenia danych do systemu komputerowego) - zaświadczenia wydanego przez gminę o dokonanych wpłatach za korzystanie z zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych. Bez tych potwierdzeń nie możemy sprzedawać alkoholu na koncesję. Proszę zwrócić uwagę , że zgodnie z ustawą, bankowe potwierdzenie przelewu nie jest dokumentem potwierdzającym dokonanie opłaty.
Stosowne dokumenty należy okazać w Dziale Obsługi Klienta.
Oferta MAKRO ukazuje się raz na 2 tygodnie.
MAKRO Cash&Carry Polska S.A. Kraków – Zakopiańska
Najczęściej zadawane pytania
Aby firma stała się Klientem MAKRO, należy zarejestrować ją w bezpośrednio w Dziale Obsługi Klienta dowolnej hali MAKRO,
lub dokonać rejestracji przez internet. Formularz rejestracyjny na www.makro.pl.
Osoba dokonująca rejestracji w hali powinna okazać dokument tożsamości ze zdjęciem (np. dowód osobisty, prawo jazdy, paszport),
a także złożyć oświadczenie rejestracyjne. Jeśli dokonują Państwo rejestracji przez internet, jej finalizacja i odbiór kart następują
w wybranej podczas wypełniania formularza rejestracyjnego hali.
Jeżeli posiadają Państwo zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych, prosimy o jego dostarczenie go do hali wraz z zaświadczeniem o dokonaniu opłaty wydanym przez Urząd Gminy.
Przed dokonaniem rejestracji, prosimy zapoznać się z Regulaminem Klienta MAKRO.
Każda karta powinna zostać odebrana osobiście przez osobę, na którą została wydana (z uwagi na konieczność złożenia podpisu).
W przypadku, gdy karty odbiera właściciel lub osoba umocowana do reprezentowania firmy, wraz z karta otrzymają Państwo zawiadomienie o przetwarzaniu danych osobowych.
lub dokonać rejestracji przez internet. Formularz rejestracyjny na www.makro.pl.
Osoba dokonująca rejestracji w hali powinna okazać dokument tożsamości ze zdjęciem (np. dowód osobisty, prawo jazdy, paszport),
a także złożyć oświadczenie rejestracyjne. Jeśli dokonują Państwo rejestracji przez internet, jej finalizacja i odbiór kart następują
w wybranej podczas wypełniania formularza rejestracyjnego hali.
Jeżeli posiadają Państwo zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych, prosimy o jego dostarczenie go do hali wraz z zaświadczeniem o dokonaniu opłaty wydanym przez Urząd Gminy.
Przed dokonaniem rejestracji, prosimy zapoznać się z Regulaminem Klienta MAKRO.
Każda karta powinna zostać odebrana osobiście przez osobę, na którą została wydana (z uwagi na konieczność złożenia podpisu).
W przypadku, gdy karty odbiera właściciel lub osoba umocowana do reprezentowania firmy, wraz z karta otrzymają Państwo zawiadomienie o przetwarzaniu danych osobowych.
MAKRO jest hurtownią dostępną tylko dla podmiotów gospodarczych. Dlatego też naszymi Klientami mogą zostać tylko i wyłącznie osoby lub instytucje prowadzące działalność gospodarczą.
Aktualne godziny otwarcia hal i MAKRO Punktów dostępne są na stronie www.makro.pl/hale
Karta MAKRO upoważnia do robienia zakupów we wszystkich halach MAKRO. Nie tylko na terenie całej Polski, ale także na terenie UE.
W halach w Warszawie Al. Jerozolimskie, Krakowie oraz Wrocławiu przed rozpoczęciem zakupów należy zarejestrować postój samochodu w parkomacie. Pierwsze 4 godziny po zarejestrowaniu są bezpłatne! Szczegóły i regulamin znajdują się na tablicach przy parkometrach oraz w Punkcie Obsługi Klienta.