Strony internetowe i media społecznościowe umożliwiają ich użytkownikom nawiązywanie relacji, udostępnianie treści i interakcję online. Chociaż istnieje wiele typów mediów społecznościowych, warto skupić się na tych najczęściej używanych przez restauracje, czyli Facebook’u i Instragram’ie.
Sprzedawaj i promuj swoje usługi online – na stronie internetowej i w mediach społecznościowych. Śledź wszystkie informacje kontaktowe Twoich gości, którzy zamawiają online i telefonicznie, aby mieć kontakt z aktualnymi klientami. Zbieraj na bieżąco zgody na kontakt telefoniczny i mailowy. To pozwoli Ci na stałe zwiększanie grupy klientów do których będziesz mógł wysyłać cykliczne informacje o swoich daniach i usługach.
Strony internetowe i media społecznościowe umożliwiają ich użytkownikom nawiązywanie relacji, udostępnianie treści i interakcję online. Chociaż istnieje wiele typów mediów społecznościowych, warto skupić się na tych najczęściej używanych przez restauracje, czyli Facebook’u i Instragram’ie